15 mai 2013

Ziua Familiei (mele)

Astazi este Ziua Familiei. 
Nu stiu daca isi mai aduc aminte colegii mei din liceu, cand profesorul de romana ne-a dus la Hotel President, la dezbaterea organziata de Ziua Familiei si ne-a spus ca daca vreunul dintre noi este doritor sa scrie ceva si sa prezinte in fata tuturor celor invitati in sala este liber sa o faca.

Normal ca nu am putut sa ratez ocazia! Si normal ca am fost nebuna care a indraznit, la un asemenea eveniment, sa sustina ideea divortului, pentru ca mai bine traiesti intr-o familie impartita in doua familii mai mici, decat sa fii spectator neputiincios al circului dintre doi oameni ce nu se mai suporta. Familia este cea pe care ti-o faci, in care te dezvolti armonios.

Da, organizatoarea si gazda evenimentului a amutit si mi-a recunoscut ca nu stie cum ma poate contrazice, pentru ca eu eram copilul care provenea dintr-o astfel de familie si aveam toate argumentele pregatite si toate dovezile de partea mea.

Nu uitati, familia inseamna mai mult decat o legatura de sange... inseamna o unitate si o uniune de suflete ce se iubesc, se cearta si se iarta, pentru ca in familie uiti orice si conteaza sa ai pe cineva care te iubeste asa cum esti si care, in pofida mofturilor dintre voi, va fi acolo cand vei avea nevoie si te va ajuta neconditionat.

Sunt o norocoasa pentru ca am nu doar parinti biologici, cat si spirituali, de suflet, plus surori, frati, verisori, unchi si matusi care, desi nu imi impartasesc sangele, m-au luat in viata lor cu sufletul, ma primesc mereu cu inima deschisa si ma au intodeauna alaturi (chiar si cand nu le sunt fizic aproape). Unii le-ar spune prieteni, eu le zic fara sa ezit nici macar o secunda: FAMILIE.

Va multumesc!
Va iubesc!

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...