14 iunie 2013

Mai cred in generatia mea

Sa mai am incredere in generatia din care fac parte si cele care vin?
Sa mai sper ca mai exista tineri ce cauta frumosul, cultura, dezvoltarea lor personala si intelectuala?
Sa cred ca vor sti ce traditii sa duca mai departe si care sunt perimate?
Sa cred ca vor putea, intr-o zi, sa fie profesori buni copiilor mei? Medici priceputi?
Sa sper ca viitorii politicieni, tinerii de azi, vor cunoaste cuvantul integritate si vor sti sa aplice dreptatea?
Sa mai cred ca lumea nu se va degrada treptat, ci ca va cunoaste inflorirea tehnologica, umana si sociala specifica acelora ce isi desavarsesc persoana?
Eu cred ca da. Altfel, existenta insasi nu mai are sens.

Firecare generatia cu balariile sale, dar nu tai padurea pentru ele. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...