11 iunie 2013

Onestitate si integritate

Nu ma intereseaza sa fiu un om bun, ci un om corect. Asta va insemna sa imi atrag multiple antipatii pentru stilul meu de a spune lucrurilor pe nume si a taxa cat pot de just incorectitudinile pe care le sesisez la prietenii mei.

Este un risc pe care sunt pregatita sa mi-l asum, pentru ca desi, in trecut, am avut amicitii ce la un moment dat s-au clatinat din cauza acestei predilectii pentru dreptate, astazi acele persoane s-au intors catre mine pentru a-mi multumi ca am fost singurul om corect din viata lor.

Nu vad prietenia intemeiata pe menajarea si pacalirea celuilalt ca totul e roz, cu floricele, cand toate faptele indica altceva. Prefer sa fiu vocala si sa afirm cu tarie ceea ce cred, pastrand rezerva faptului ca este doar parerea mea, nu vreo profetie, decat sa lingusesc oameni ce au nevoie de sinceritate.

Si astept acelasi lucru din partea celorlalti. Si nu, a-ti spune parerea nu inseamna a judeca felul in care celalalt alege sa actioneze. Nu intervii in felul in care vad eu viata si nu ma jignesti, nu am de ce sa ma supar pe tine. Iti pot oferi, la cerere, sfatul meu, dar tu actioneaza cum te taie capul. Eu nu vreau sa devin vreun dictator si sa consider ca am autoritate suprema asupra felului in care vei alege sa decizi. Te accept, te iubesc si te respect atata timp cat nu ma judeci si nu jignesti modul in care aleg sa actionez. Eu nu o fac vis-a-vs de tine, tu nu ai niciun drept sa o faci vis-a-vis de mine.

De cele mai multe ori am avut dreptate, asadar am toate dovezile de partea mea ca nu actionez total eronat. Nu va convine stilul meu de prietenie, usa e deschisa, iar in usa nu las pe nimeni sa stea, pentru ca deranjeaza.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place modul tau de a gandi, este cam ca al meu ;)

Anonim spunea...

Imi place modul tau de a gandi

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...