03 iulie 2013

Din nou, despre Barbatul ideal

Vorbeam astazi cu un prieten, despre cum trebuie sa fie barbatul ideal, in viziunea femeilor. Si incep eu sa enumar: inalt, frumos, destept, potent din toate punctele de vedere, bun, romantic, pasional, atent, fidel etc.. (imaginati-va, totusi, ca tonul era unul usor sarcastic si zambeam cand hiperbolizam acest EL ideal). Prezenta de spirit a prietenului meu a salvat si stopat teatralitatea descrierii, punand, foarte lejer, urmatoarea intrebare 'Si acestui barbat, voi ce ii oferiti?'.

Touché!!!

Doamnelor si domnisoarelor, inainte sa-l vreti pe el armasar de vita nobila, intrebati-va daca si voi, la randul vostru, aveti maiestria necesara manuirii unui astfel de exemplar. Cereti-va, in primul rand, voua toate calitatile pe care i le cereti lui, ba chiar veniti cu puncte bonus, daca vreti echitatie si nu tras de caruta.

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...