21 iulie 2013

... fara tine, raman pustie... eu.

Si ma doare fara tine distanta, timpul, toata lipsa de noi din acest prezent si meschin ramas solitar  eu.

Am pact cu noaptea sa ma prefac ca dorm, in lipsa ta, dar eu doar ma anesteziez cateva ore pana cand o iau de la capat cu dorul prea mare de tine.
Ca te-am pierdut sau ca nu te-am avut niciodata, nici eu nu mai stiu.
Nu esti si asta striga puternic in mine. Ma frange ecoul care se izbeste de peretii inimii mele. Ma ustura sufletul, de tine si astazi vitregit.

Mai simt un fior, o ultima clapa ce-mi scoate un sunet cand e apasata... speranta care subred imi atarna de vis. Te cheama-n pustiu, te cheama-n zadar.

Mi-e dor si ma stinge.
Mi-e frig si mi-e greu.
Cand stiu ca fara tine, raman pustie... eu. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...