09 iulie 2013

O altfel de cafea

Usor sa iti simt mana cum ma cuprinde si buzele cum se intredeschid, primindu-le pe ale tale.

Degetele ti se plimba pe pielea mea, ca intr-o calatorie de explorare iar si iar a aceluiasi teritoriu pe care, parca, il descoperi mereu nou.

Sa-mi musti usor umerii si sa iti simt rasuflarea pe mine, racorindu-ma si aprinzandu-ma, in acelasi timp.

Sa te opresti.

Sa te privesc.

Sa ne intelegem intentiile din zambete ce ascund ganduri cam indecente pentru o ora atat de matinala.

Sa ma saruti.

Sa ma iei in brate si sa ma strangi incet, atent, dar puternic cum doar un barbat se pricepe sa fie. Nicio secunda sa nu te indoiesti ca-ti sunt aievea si ca iti sunt femeie.

Ma simt a ta de fiecare data cand ma iubesti.

De fiecare data cand imi cercetezi fiinta cu gandul si cu trupul.

De fiecare data cand ni se impreuneaza sufletele.

De fiecare data cand inimile ne bat la fel de repede, din acelasi motiv.

De fiecare data...

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...