21 august 2013

Despre fosti si relatiile lor de dupa

Stiti fostii sau fostele care sunt acum cu unele sau unii mai urate/urati decat voi? Si mandria pe care ati simtit-o cand ati vazut cineva v-a luat locul?

Judecat dupa estetica e corect. Logic privind, e mai rau decat daca ar fi cu cineva mai frumos. Adica stii, urata/uratul ala ocupa acum locul pe care l-ai ocupat si tu. Tu, cu toata frumusetea ta, nu prea ai mai fost capabil sa il ocupi.

Eu sunt foarte fericita cand aud ca vreun fost e cu o bunaciune. Ma face sa imi dau seama ca am ales bine, la timpul acela, un om cu standarde ridicate si ca ma incadrez si eu la nivele de asteptare mari. Daca aud de vreo urata, incep sa ma intreb cum de am ales eu un om cu gusturi atat de indoielnice.

Si sa fie o urata mai tare decat tine... ei bine, asta chiar nu e usor de digerat. (daca e mai desteapta intra in categoria standarde ridicate)

P.S.: Pe langa subiect. Exista un mesaj pe facebook, intr-o poza, care suna cam asa "uratele ma deprima". Eu l-am vazut la o tipa nu tocmai in standardele de frumusete. Ador faptul ca toate strambele se vad printese. De unde atata incredere, serios?! Si pana la urma, cu ce drept te iei tu indiferent cat esti de frumoasa, desteapta etc. de aspectul fizic al unei persoane. Rautatile gratuite ma deprima. Accept sa fii rautacios la adresa cuiva care ti-a facut un rau, dar altfel nu gasesc scuza manifestarilor malitioase.

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...