20 august 2013

Iubirea ca o carte cu povesti

As vrea sa citesc in tine ca intr-o carte cu povesti. Sa ai in loc de litere si cuvinte culoare si personificare. Paginile tale sa imi aminteasca jocul si copilaria, sa imi aduca la viata fantezia.

Nu te subestima! O carte de povesti nu este niciodata facil de citit. Nu vezi copiii cate pot nascoci dintr-un singur basm?! Au posibilitati nelimitate de creatie si de imaginatie. Si altfel, ce ar putea fi mai frumos decat sufletul meu transformat, din nou, in copil, tinand in mana cartea ce-mi esti?!

Uneori, lucrurile cele mai simple aduc bucuria cea mai mare. Ceea ce credem ca este pueril si trecut, descoperim ca este viu si latent asteapta sa se trezeasca, din nou, in noi.

Ca doi copii sa fim. Cearta sa ne fie minut, maxim ora. Orgoliul sa ne treaca pentru ca avem nevoie de joaca. Sa nu tinem ranchiuna, ci doar sa ne incantam ca ne avem unul pe celalalt. Sa imi povestesti cu entuziasm ziua ta, ochii mei mari sa te priveasca atenti si curiosi. Sa ne fie surasul cristalin si ziua de maine prea departe ca sa ne intereseze.

Sa traim ca doi copii: interesati de acum si aici, pentru ca ceea ce urmeaza oricum ne apartine.

MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...