28 septembrie 2013

Din vise te mai si trezesti...

O suta de ani simt ca s-au scurs de cand ne-a calcat pragul despartirea.
...
...te-am iubit atunci... sau nu mai stiu.
...
Poate ca atat mi-ai fost si nimic mai mult. O naluca pe care cateva nopti am crezut-o reala si am iubit-o cum m-am priceput eu atunci. Si totusi deloc putin. Sunt si inchipuirilea astea cu rost in viata mea. Sa imi atarne pe clanta semnul cu "Nu deranjati. Inca mai vreau sa visez.", sa imi lipeasca pe frigider un biletel pe care sa scrie "Mi-e foame de iubire si atat".
...
A fost frumos. Insa n-a fost, de fapt, deloc palpabil. Si tu chiar crezi ca eu pot o viata intreaga sa ma hranesc doar cu iluzii, cand stiu ca ma asteapta in lumea reala un Om pe care trebuie sa il completez?

A fost... n-a fost... un fost...

MSZ

http://www.feminis.ro/bloguri/Marina_Zanfir/fara-categorie/din-vise-te-mai-si-trezesti-3067

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...