03 octombrie 2013

Acum sunt a altuia si trebuie sa plec

Astazi am riscat sa ma aleg cu o raceala si m-am plimbat prin ploaie. Am mers pe strazile centrale, in speranta ca, pe una dintre ele, te voi revedea. Aveam castile in urechi si totusi auzeam ploaia si tocurile mele infingandu-se in asfalt. Inima imi batea din ce in ce mai tare, ori din ce in ce mai incet. Nici nu mai stiu. Nici nu mai conteaza.

Apoi te-am vazut. Veneai grabit din directia opusa si ti-ai ridict ochii spre mine. Ne-am oprit unul langa celalalt. Eu imi tineam esarfa la gat pentru ca imi era rece, tu erai cu mainile in buzunar. Ne priveam ochii ce nu s-au mai vazut de prea mult timp.

Fara cuvinte, doar din atingeri. Mana mea iti mangaia obrazul si plangeam usor. Nu mai stiam daca pe fata imi cad lacrimi sau picaturi de ploaie. Nu ma mai interesa. Am apucat doar sa-ti soptesc "Mi-a fost dor", iar apoi ti-am simtit buzele cautandu-ma ca alta data.

Am inchis doar o secunda ochii si apoi m-am smuls din sarutarea noastra... acum sunt a altuia, imi pare rau. Tu ti-ai ales o alta viata, pe un alt drum ce nu il mai stie pe al meu. Nu puteam sa te astept o vesnicie.

Si am inceput sa plang din ce in ce mai tare si ti-am fugit din cale. Aceleasi intrebari de atunci mi-au inundat si acum gandurile "De ce ai plecat?", "De ce n-a fost sa fie?", "De ce te mai pastrez in minte mea?".

Apoi mi-am dat seama ca a fost totul doar in imaginatia mea. Nu ne-am revazut. Am continuat sa merg pe strada, singura, sperand c-o sa te zaresc...

...poate daca te-as fi intalnit ai fi schimbat tu povestea... sau poate nu.

Acum sunt a altuia si trebuie sa plec.

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...