16 octombrie 2013

Aveti un ceas? Vreau sa stiu cat mi-a mai ramas sa fiu fericita!

Ma dor capul, sufletul, carnea si gandurile.

Am un vajait al sentimentelor si al contradictiilor ce nu ma lasa sa respir. Si doar sufoc secunde intre incercarile mele de a mai prinde o gura de oxigen.

Ce aer sa mai inhalez cand atata dor si of ma locuiesc?

Imi tin capul in palme si-mi plang de mila, undeva la marginea existentei. Mi-as descompune atomii si mi-as dezasambla fiecare emotie si orice amintire ma poarta cu gandul la tine.

La acel tine pe care nu imi dau seama daca-l mai stiu sau niciodata nu l-am aflat.

Izolat se agita timpul in preajma mea. Si ma atata si ma enerveaza, pentru ca-mi da ghionturi si-mi face in ciuda cu nepasarea sa. Il rog sa nu mai treaca asa greu, ori chiar deloc, ba sa ma mai poarte o data, o viata in ceea ce a fost... si el se hlizeste la mine.

Ce stie el cat de greu e sa fii muritor si sa ai in tine povara de a simti?

Unde sa-i mai incapa si durerea mea pe agenda plina cu fituici de viata?

Crampeie de haos plantate ici colo in Univers, oricand trecatoare, nicicand statornice. Un scaun ce-mi tine de sprijin, nimeni sa-mi tina de urat. Doar la frumos se impinge lumea sa iti fie alaturi, de parca atunci ai nevoie de puhoaie de oameni flamanzi sa mai consume din povesti ce nu le apartin. In clipe de durere ramai singur si hamesit. N-ai nici macar pe ce sa iti pui capul si sa dormi, sa te odihnesti si sa anulezi durerea, trecand in starea de visare. Nu. Ramai tu cu tine si miile de ace care te strapung, numite ganduri. Ca o papusa voodoo in mainile unor zei nedrepti si plictisiti.

Si atunci ramai cu scarba, cu sila si cu dispretul de nimic. De totul nimicul asta care se tine scai de tine si nu te lasa sa iti vezi de destinul tau.

Va rog frumos, lasati-ma sa mai traiesc un pic iubirea! Sunt prea tanara sa fiu atat de trista!

Ati ajuns prea devreme si nu e rost de voi aici. Poftiti in sala de asteptare, lasati-ma sa-mi vad de viata!

Aveti un ceas? Vreau sa stiu cat mi-a mai ramas sa fiu fericita!

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...