17 octombrie 2013

Banii nu sunt de mâncare

În goana noastră după aur, petrol și gaze, uităm că cel mai mare pericol care amenință omenirea este incapacitatea de a produce suficientă hrană pentru populația Globului.

Distrugem solul fertil, pânza freatică și mediul înconjurător pentru și pe bani, dar va veni și ziua în care vom realiza că aceștia nu sunt de mâncare.

Inteligența înseamnă să fii prevăzător și să gândești pe termen lung, nu să îți satisfaci pofte și să fii inconștient.

Nu trebuie să am bani pentru a-mi permite să mananc. Trebuie să am sol pentru a-mi permite să cultiv.

Articole din Constituția României
ARTICOLUL 35
(1) Statul recunoaşte dreptul oricărei persoane la un mediu înconjurător sănătos şi echilibrat ecologic.
(2) Statul asigură cadrul legislativ pentru exercitarea acestui drept.

ARTICOLUL 47
(1) Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.

ARTICOLUL 55
(1) Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România.

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...