03 octombrie 2013

Ciudate vremuri mi-am ales si eu sa traiesc!

M-am apucat sa citesc si eu presa mondena - ma rog, sunt delicata numind-o asa - ca sa aflu ca si o alta tanara „speranta” a tinerelor semioligofrene se face "fata de casa" si se marita. Mare tam-tam si bucurie in elogierile pe care unii tot nu vor sa inceteze sa le aduca oricaror nulitati.

Acum, daca tot descopar ca ma aflu intr-un Univers paralel, e clar: nici maritatul nu mai e ce a fost. Pe vremea mea (zise "batrana" de 23 de ani), fetele cuminti se maritau si parasutele ramaneau esuate pe marginea soselei societatii. In ziua de azi, se pare ca incepe sa fie taman invers.

Una peste alta, chiar nu or mai sti unii masculi ce sa faca si cu o femeie, de-si unesc destinele cu toate scursurile?!

Si uite asa femei minunate, capabile si independente ajung sa fie considerate feministe, pretentioase, acrituri etc.. Pentru ca azi a fi o tipa cu moravuri indoielnice, scoala cat seralul, idei scurte si ocupata cu frecatul...mentei este o mare realizare si mandrie.

Ciudate vremuri mi-am ales si eu sa traiesc! --> continuarea articolului se afla AICI!

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...