31 octombrie 2013

Scenarita cronica

La un anumit moment al vietii noastre ne cunoastem suficient de bine incat sa stim ce ne va enerva, la ce vom rezista si peste ce nu vom putea sa trecem. Si totusi, de multe ori, tragem de noi crezand ca, de data aceasta, povestea isi va schimba scenariul. Rezultatul este, adesea, acela pe care l-am preconizat.

Pe cine mintim, pana la urma?

Avem, printr-un astfel de comportament, o predilectie spre masochism sau spre sadism?

Speram, probabil, in eroul ce zace in celalalt personaj al povestii. Acela care va sti sa alunge vraja si sa termine episoadele deja-vu-urilor pe care le-am tot trait cu fiecare esec al fostelor noastre relatii.

Exista un erou sau piesele puzzle-ului trebuie sa se uneasca perfect de la inceput pentru a asigura o imagine completa?!

Si totusi de unde stii ca el este acela care merita sacrificiul? Dar de unde stii ca va aprecia sacrificiul tau si va face si el eforturi?

Pentru cine faci, pana la urma, compromisul: pentru tine sau pentru el?

Ce riscuri esti dispusa sa iti asumi pentru a avea parte de o poveste de iubire?

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...