26 noiembrie 2013

Acum, ori niciodata

Satula de barbati incapabili sa spuna ce simt si ce vor!

Vrei sa te numesti BARBAT?! Asuma-ti sentimentele, dorintele si trairile si marturiseste-i-le! Fugi la ea, scrie-i, sun-o, spune-i ceva, nu mai astepta sa iti pice totul din Cer. Ca de aia esti Barbat: ca sa cuceresti, ca sa curtezi si ca sa te lupti pana la capat pentru inima femeii iubite. Incertitudini, teama, neincredere - toate sunt bla, bla-uri, daca si stramosii tai erau ca tine eram de mult mancati de mamuti sau neperpetuati ca specie.

N-ai curaj?!
Fugi inapoi sub fusta maica-tii si lasa barbatii adevarati sa isi faca treaba!

Mi-e dor de barbatul autentic, care stia sa isi asume ce simte, cum simte, pentru cine simte

...caruia nu ii pasa ce zice lumea, ce crede lumea, ce vrea lumea. El isi voia aleasa si asta era suficient, lupta cu oricine pentru ea

Si mi-e dor de femeia frumoasa, feminina, gratioasa, care stia sa se lase cucerita, care se lasa impresionata nu de cadourile lui, ci de mangaierile lui

Am ajuns o societate de ametiti! Habar nu mai avem cine suntem si care ne sunt rolurile

Femeia vrea sa fie barbat peste tot (de asta se apuca si iese cu 53584 de parteneri, insala, injura etc), iar barbatul a inceput sa fie ca o virgina care isi asteapta curtezanii. Ele sa se bata pe el: care vine prima, aia e servita & co.- MSZ

P.S.:Eu sunt feminista, in sensul strict al aparitiei termenului: adica vreau ca femeia sa fie tratata ca om, sa nu mai fie vazuta ca masina de gatit, calcat, spalat si facut copii; sa nu mai fie ciomagita pentru ca indrazneste sa aiba o parere etc.. Lucruri care, inca, se intampla in societatea noastra si nu doar in mediul rural, sau in tari necivilizate. 

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...