14 decembrie 2013

De ce merit asta?!

Sunt momente, in viata fiecaruia dintre noi, in care inevitabil ne confruntam cu intrebarea "Ce am facut sa merit asta?". Se aplica tuturor lucrurilor, persoanelor si intamplarilor ce ne petrec destinul, fie ele bune, sau rele.

Te uiti la ea si vezi cat e de buna, de frumoasa si de minunata si nu incetezi sa fii uimit si sa te intrebi "Doamne, oare ce am facut eu sa merit o asemenea femeie in viata mea?!".

Te confrunti cu o situatie dificila, cu necazuri care vin si vin si par ca nu se mai termina si cu lacrimi in ochi si cu sufletul ingenuncheat oftezi si-ti zici "De ce mi se intampla mie astea? Nu am facut nimanui niciodata niciun rau, de ce patesc eu asa ceva? Nu merit asta".

Nu stiu daca vreunul dintre evenimentele descrise si cele ce se desprind din sirul exemplelor are vreo semnificatie karmica, fatalista, ori pur si simplu este o parte normala a existentei noastre. Stiu, insa, ca daca ramai blocat in aceasta intrebare, pierzi esenta intamplarii. Ceea ce trebuie sa te intrebi, dupa ce ai avut mirarea initiala este "Ce sa fac eu sa pastrez omul acesta minunat lanaga mine?", sau "Cum sa actionez astfel incat sa ies din necaz si sa fiu pregatit pentru ceea ce va urma?".

Sa avem un sfarsit de saptamana frumos,
MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...