11 decembrie 2013

General Motors, sub conducerea unei Femei - Mary Barra

Ieri am incercat prin articolul de pe feminis sa ofer exemple ale adevaratelor modele de urmat in viata, pentru fetele care sunt "bombardate" zilnic cu tot felul de dudui devenite vedete de carton si care ar putea sa creada ca doar inspre astfel de scursuri se indreapta "reusita".

Astazi, va scriu, cu mare bucurie in suflet si cu speranta ca as putea contribui cat de cat la schimbarea mentalitatii pe care diversi indivizi incearca sa o inoculeze tinerelor, despre anuntul istoric pe care General Motors l-a facut pe 10 decembrie 2013.

Noul CEO al GM va fi Mary Barra, devenind, astfel, prima femeie care se afla la conducerea uneia dintre cele mai importante companii din lume, dintr-un domeniu considerat de multi a fi specific barbatesc si in care predomina, in mod evident barbatii: productia auto.

Detalii relevante:
Mary Barra are 51 de ani si lucreaza de 33 de ani la General Motors.
Este Product Development Chief al companiei, pana pe 15 ianuarie 2014 cand va prelua oficial functia de CEO.
Este casatorita si are doi copii. (adica este posibil, ca femeie, sa ai si familie si cariera!!!)
Va conduce o companie care a facut aproape 20 miliarde de dolari in ultimii ani, in conditiile in care in 2010 anunta intrarea in failment.

Deci se poate si pe alte cai, dar, mai ales, se poate la cele mai inalte nivele!
Asa arata un model de reusita in viata!

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...