10 decembrie 2013

Moda creditului pentru casa

Atunci cand ai impresia ca esti proprietar, dar trebuie sa platesti 30 de ani pentru asta, iarta-ma ca iti spun, dar, de fapt, tu iti platesti libertatea. Traiesti cu speranta ca poate nimic nu se schimba timp de decenii si ca vei avea timp la batranete sa iti cari ultimele clipe intr-o locuinta de care nu apuci, de fapt niciodata, sa te bucuri cu adevarat.

Stai, pana la finalizarea creditului, cu sufletul la gura, rugandu-te sa ai in fiecare luna sursa de venit pentru a-ti achita rata. Ce corvoada!

Am fost intotdeauna de parere ca trebuie sa iti intelegi si depasesti limitele. Adica, vezi ca nu ai suma de bani necesara, munceste pana cand reusesti sa o strangi si apoi arunca-te la imobiliare. Nu iti vinde sufletul unei banci care, in secunda in care nu mai ai cum sa te achiti de datorie, te executa silit fara niciun fel de menajamente.

Haideti sa depasim mentalitatea comunista si sa realizam ca banii trebuie inmultiti, nu trimisi in conturile camatarilor legali! Haideti sa invatam sa ne descurcam cu ceea ce avem si sa muncim pt ceea ce ne dorim, nu sa cumparam iluzii cu pretul linistii sufletului nostru!

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...