04 ianuarie 2014

Gura de aer necesara supravietuirii

Am nevoie sa respir. Sa pot sa respir, mai bine zis.

Pur si simplu, in sufocarea de ganduri si intamplari m-am trezit la marginea dilemei mele de a fi. Cum e mai bine sa iti duci si sa iti faci existenta?

Atunci cand doresti sa multumesti pe toata lumea, sa fii pe placul tuturor, ori sa te ocupi de fericirea tuturor, nu reusesti decat sa te reduci pe tine la nimic. Nu ma intelegeti gresit, nu promovez egoismul amoral si ideea de a calca peste cadavrea pentru satisfacerea propriilor dorinte. Premisa mea este si mai simpla: iubindu-ma pe mine, pot sa te iubesc cu adevarat pe tine.

Stiti cand vi se face instructajul inainte de decolare si vi se povesteste despre masca de oxigen? Primul lucru de care trebuie sa tineti cont este ca inainte de orice si de oricine trebuie sa va puneti voua masca si apoi puteti incepe sa va ajutati vecinul de zbor. Si este atat de logic! Daca nu iti asiguri tie oxigentul si supravietuirea nu ii poti ajuta pe ceilalti. Asadar, bagati bine la cap: intai aveti grija sa traiti voi, pentru ca doar asa puteti sa le asigurati si celorlalti traiul.

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...