24 ianuarie 2014

Nu vreau sa ma pierd de tine

Nu ma lasa sa ma pierd de tine. Imi este foarte dor sa-ti fiu cum iti eram. Sa ma mai simt in gandul tau si-n felul tau de-a exista, sa ma mai strangi in brate cum la inceput nu conteneai sa o faci, sa ma saruti, sa ma doresti, sa ma implinesti.

Stii cat de mult ma incanta faptul ca iti lipseam si mi-o spuneai? Felul in care ma luai de mijloc si ma iubeai chiar daca nu trecusera decat cateva ore de cand ma vazusei ultima data? Unde ne sunt inceputurile de iubire si de daruire? Clipele acelea cand ne contopeam in gand si-n trup, cand ne zambeam complice si adormeam tinandu-ne de mana? Impreunarea aceea a degetelor care noaptea se cautau in pat, se dezmierdau, se alintau, se reintregeau in atingeri si mangaieri?

Mi-e atat de dor de tine si de mine la inceput. Te simt atat de distant si de distrat si ma raneste aceasta indepartare. Ma doare carnea si sufletul si gandul si totul meu ce l-am cunoscut numai prin tine. Si vreau sa-ti stau aproape, sa-ti fiu cum iti eram, sa te recunosc asa cum te-am aflat.

Nu vreau sa ne pierdem unul de celalalt, sa apara dureri si soapte nespuse intre noi. Nu vreau sa ma pierzi, intelegi?! Cand inca ma simt atat de a ta, cand inca imi esti atat de necesar.

Nu vreau sa ma uiti intr-un colt al vietii tale si sa te intorci doar din cand in cand cu fata spre mine. Te doresc ca la inceput, ba chiar mai mult... si tot ce sunt si tot ce am si tot ceea ce ai facut din mine nu are voie sa se piarda.

Ia-ma in brate, saruta-ma si spune-mi ca ma vrei ca la inceput!

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...