23 ianuarie 2014

Raspunsul unui barbat - curiozitatea unei femei

Dialog real, din vara

Eu: Nu inteleg de ce voi, barbatii cu bani si capabili intelectual, va lipiti nimai de pipite. De ce nu va luati alaturi o femeie desteapta, ambitioasa, care are cariera sa etc.?
Un el: Pai e simplu. Eu toata ziua stau in intalniri, sedinte, contracte si alergatura, cand ajung acasa nu am nevoie sa dau de una la fel de stresata ca mine, dupa o zi de munca. Vreau sa gasesc o oaza de liniste, o femeie dragastoasa, calma, aranjata si disponibila afectiv- nu inchisa in ea. Nu zic sa nu munceaca, dar nu vreau una care sa fie ca mine. Duc eu greul daca asta inseamna ca seara am liniste.

Ce puteam sa zic? Ce femeie isi doreste, dupa ce toata ziua s-a confruntat cu diverse situatii, sa gaseasca acasa un ciufut, nemultumit de viata, care sa se mai si comporta rece si indiferent? Si uite asa moda femeilor de cariera care fie sunt singure, fie cu tinerei lipsiti de griji. Asta se intampla cand amestecam rolurile si statusurile sociale. Nu ne mai gasim linistea si echilibrul decat in anormalitati.

Cred ca suntem intr-un stadiu al comoditatii in ceea ce priveste construirea si dezvoltarea relatiilor sentimentale. Traim intr-o era in care totul se face in 2 pasi si 3 miscari si avem impresia ca acest lucru trebuie sa se propage si la nivel emotional. Some things take time... asta am inceput sa uitam, fiind prea repeziti si nerabdatori. 

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...