09 ianuarie 2014

Sa te astept - de ce?

„Te rog sa ma astepti! Acum nu te pot iubi, nu putem fi impreuna. Poate maine. Azi nu am cum.”

Ma uit nedumerita la el si incerc sa inteleg ce-mi cere, ce-mi spune, ce vrea. Cum adica azi nu? De ce? Ce sa stea intre noi daca dorinta este prezenta in amandoi? Si de ce sa-l astept? Ce sa fac eu in starea de asteptare?

Pana la urma, unde se afla acel maine? Si cum mi-l poate garanta cineva?

Care dintre noi este mai egoist: eu – pentru ca il vreau acum, sau el – pentru ca imi cere rabdare? Si, mai ales, cum am ajuns in situatia asta?

Dezorientata incerc sa cladesc argumente, scuze, pretexte. Tot eu. Mereu eu. De ce numai eu?

El ma asigura ca maine va fi cu mine, dar eu pot sa ii garantez ca voi sti sa il astept? Si daca il astept in van si el prelungeste acest „maine”, pe care il resimt dureros de nesigur, spre un „niciodata”?

Cate intrebari si cat de complicat am facut sa fie totul, cand, de fapt, ar fi trebuie sa fie atat de simplu. Eu il vreau. El ma vrea. Restul sunt detalii. Nu am nevoie sa fie totul perfect, sau usor. Am nevoie SA FIE – pur si simplu, pentru ca stiu ca impreuna putem sa trecem peste toate si putem sa schimbam tot ceea ce ne este potrivnic. Suntem camarazi, mai presus de orice, nu? Trebuie impreuna sa luptam si sa construim! Doar ca el nu simte ca poate. Isi aduce tot felul de reprosuri, incarcari de constiinta si simte ca ma tine in loc, ca este nedrept sa ma cuprinda cu inima, cat timp mintea ii sta si-n alta parte.

Ar vrea si totusi parca n-ar vrea. Pune tot felul de scenarii pesimiste inainte si incearca sa argumenteze lasitatea. Nu pot sa cred ca un barbat, care doreste o femeie cu toata fiinta, nu va gasi, ori nu va face el o cale pentru a fi cu ea. N-am sa inteleg niciodata cum ai putea sa renunti la ceea ce iti doresti din tot sufletul, doar pentru ca pot aparea complicatii, ori pentru ca sunt cateva obstacole pe drum. Nici Roma nu s-a construit intr-o zi, daramite povestea noastra de dragoste.

Il rog sa nu plece. Ii spun ca am nevoie de el azi, acum, pentru ca nu ma intereseaza maine, atunci. Spre nicicand pot mereu sa creez scenarii, pentru momentul actual am nevoie doar de real si este tot ceea ce conteaza.

Hai, sa nu-l mai planuim pe maine, in detrimentul lui azi!

If you wait until we are ready, we will be waiting for the rest of our lives.

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...