05 februarie 2014

Arta de a te desparti (pe scurt)

Mi-e scarba. Mi-e scarba de oamenii aceia care au fost impreuna pana la un punct - cand au realizat ca au interese diferite, iar la momentul separarii drumurilor arunca doar bolovani inspre celalalt. Nu putem sa avem demnitatea de a intelege ca nu toata lumea trebuie sa fie de acord cu noi si ca avem dreptul sa mergem fiecare pe alta cale?

Cat timp nu imi faci rau, esti liber sa te manifesti cum vrei. Eu nu am de ce sa spun acum ceva urat despre tine, daca pana mai ieri te ridicam in slavi - o astfel de actiune va indica ce fel de om sunt eu, nu celalalt.

Demnitate... ce cuvant mare pentru micimea unora. - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...