22 februarie 2014

Cum sa nu crezi in iubire?

Societatea este indobitocita in ceea ce priveste iubirea pentru ca ii indoctrineaza gresit pe toti cei care vor sa creada in ea.

Cunosti si tu sentimentul dupa "n" dezamagiri cand iti spui ca asa va fi mereu si ca degeaba speri? Sau prietenele care iti ofera si povestea esecurilor pe care le-au avut si insista sa iti intareasca si mai mult convingerile ca nu exista iubire, fidelitate, respect si "pana la adanci batraneti"?!

Stii ce se intampla cu un copil daca in anii sai de formare este zilnic instruit ca nu poate sa faca nimic, ca nu e in stare de nimic, ca el insusi este un nimic?! Exact! Devine fix nimic.

Asa si cu iubirea si relatiile, daca asta propovaduiti asta primiti! Si cresteti frustrari si ajungem niste jeguri umane ce constant isi saboteaza si manipuleaza semenii.

Ei bine, eu sunt copilul caruia cu cat ii strigi mai tare ca este neputiincios, cu atat mai mult imi doresc sa iti dovedesc ca nu ai dreptate!!!

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...