14 februarie 2014

Desavarseste-te

Draga mea, te rog sa iti aduci aminte faptul ca manechinele, cantaretele, prezentatoarele TV & co. sunt platite si pentru a aratat bine. Ele TREBUIE sa aiba mereu corpul perfect!

Pentru tine, in schimb, este important sa arati bine, sa fii mandra de tine si de corpul tau, dar energia ta nu trebuie consumata aproape exclusiv pe partea fizica.

Ai grija de sufletul si mintea ta, ele iti sunt principala carte de vizita!

Nu te infometa, dar nici nu te neglija!

Nu te bombarda cu ganduri negative despre felul in care te infatiseaza oglinda, dar nu fi delasatoare!

Nu te compara cu ceea ce vezi in reviste (daca ai sti ce inseamna un fotograf bun, o lumina buna si miile de efecte ai intelege ca nu vezi in poza realitatea), dar tinteste cat mai sus!

Te rog frumos, intotdeauna sa te ingrijesti de trupul tau, de cultura ta si, mai ales, de spiritul tau!

MSZ


Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...