17 februarie 2014

Felicitari, Simona Halep!

Avem o romanca ce este, astazi, numarul 9 in WTA (Women's Tennis Association )!

Mai tineti minte ce scriau la inceputurile ei de cariera jurnalistii despre aceasta minune de om?! Nu ii interesa decat ce marime poarta la sutien inainte si dupa operatie. Asa au facut si cu Sorana Carstea, tot ce scoteau in evidenta era catalogarea ei ca fiind una dintre cele mai frumoase tensimene. Pentru ca romanul doar asta este obisnuit sa vada. Tin minte ca era exasperata de insistenta jurnalistilor asupra unui subiect care nu o definea deloc in ceea ce privea cariera si rezultatele ei. In loc sa fie intrebata despre tenis, pe ea o intrebau despre sani. Nu imi doresc sa ma gandesc ce era in sufletul ei. Se vede ca este sportiva si ca are bine pusa la punct tehnica stapanirii de sine, pentru ca eu cred ca le dadeam cu paharul de apa in cap daca indrazneau sa ma intrebe astfel de maruntistiuri cand eu stiam cum zi de zi muncesc si ma zbat sa fac performanta.

Astazi, ieri si dupa fiecare victorie a tensimenei Simona Halep sunt mandra sa o vad cum intrece toate asteptarile si cum le-a dat multora peste nas.

Astept ziua in care o femeie, fie ca este politician, sportiva, CEO de multinationala & co., nu va mai tine paginile ziarelor prin detalii care tin de aspectul fizic si vom invata sa urmarim acele caracteristici profesionale pentru care munceste zi de zi si sa o incurajam si sa o remarcam si sa o promovam pentru ceea ce cu adevarat este si poate!


MSZ


Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...