28 februarie 2014

Indemn pentru o lume civilizata

Dragi jurnalisti, in special jurnaliste, incetam si noi cu sexismele de tipul "blonda lui...", "secretara lui...", "frumoasa X", "sexy consiliera" & co., mai ales in domeniile serioase, in care si asa femeile sunt discriminate pe astfel de criterii? Sau macar incepeti cu epitete si pentru barbati: "chelul de la", "subalternul lui", "macho manul de la", "mustaciosul X" etc..

Parca nu suna bine sa alaturam astfel de cuvinte, daca vrem sa ii ia lumea in serios, nu?

Si acest indemn mi-as dori sa se aplice la scara larga, daca dorim sa ne consideram civilizati. chiar nu este cazul sa ne catalogam in fel si chip, daca nu aceste lucruri sunt cele care ne fac apti sau inapti pentru diferite performante profesionale.

P.S.: Am spus in special jurnaliste, deoarece daca noi, femeile, ne catalogam in fel si chip nu putem sa le reprosam barbatilor ca sunt misogini.

MSZ


Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...