06 februarie 2014

"Te" pentru ca esti TU

„De ce ma iubesti?”- te aud punandu-mi intrebarea aceasta si nu reusesc sa inteleg sensul si rostul ei. Este ca si cum m-ai intreba „De ce respiri?”. Chiar crezi ca o serie de motive, de check-uri sunt cifrele care imi dau suma totala a iubirii pentru tine? Nicidecum. Iubirea, daca este iubire, nu se bazeaza decat pe simplul sau fel de a fi.

Te iubesc pentru ca te iubesc. Da. Pur si simplu. N-am nevoie de motive, am nevoie doar ca tu sa-mi fii. Simplul fapt ca existi, ca te-am aflat, ca esti parte din viata mea imi este rationament suficient pentru iubire. 

Nu are legatura cu numele tau, cu profesia ta, cu felul in care arati, cu nimic palpabil. Singura conditie pentru infaptuirea acestui sentiment este insasi existenta ta.

Este greu, intr-o lumea atat de insetata de palpabil si rational, sa poti sa intelegi ca cineva te iubeste cu tot cu imperfectiunile tale, cu tot cu ifosele tale, cu tot cu starile tale. Este atipic ca cineva sa te mai doreasca pur si simplu, fara sa ai o serie de criterii pe baza carora sa fii considerat admis.

Daca te-ai privi prin ochi mei, ai realiza ca ei iti vad doar sufletul... nu se opresc la invelisul pe care il poate observa toata lumea. 

Cum te cunosc eu, ei nu te pot afla... si asta mi-e suficient pentru a simti tot ceea ce inima mea nutreste pentru TINE.

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...