04 februarie 2014

Unde o scoti in oras (?!)

Am lamurit acum cateva saptamani ce semnificatie poate avea fiecare tip de invitatie la masa . Dupa cateva dezbateri asupra celor mai elegante si high-class localuri in care un barbat trebuie sa invite o femeie, la prima intalnire, daca doreste nu neaparat sa o impresioneze, cat sa ii demonstreze ca ocupa o pozitie de top in ceea ce priveste atentia si interesul sau - am ajuns la cateva clasificari. (nu sunt toate, ci cu greu am incercat sa ma rezum la 3 exemple)

Cina:
1. Isoletta – elegant, intim, select
2. Patrizia – aparte, distins, rafinat
3. Zabaione – aici principalul argument a fost mancarea, apoi ambientul si rafinamentul

Pranz:
Isoletta si Zabaione au fost si ele pe lista, dar pentru a nu repeta am facut si o alta clasificare:
1. La Cantine Du Nicolai
2. La Brasserie
3. Osho

Mic dejun*:
Va spuneam ca micul dejun este, de fapt, cel facut de el, in timp ce ea pregateste cafeaua. Oferta ni s-a parut destul de restransa in ceea ce priveste restaurantele care ar putea fi alegeri ideale pentru o invitatie la brunch (am convenit in articol faptul ca brunch-ul intra in categoria mic dejun care indica interesul barbatului pentru femeie), multe ducandu-se mai mult in zona de lunch si cina, dar am gasit o oarecare clasificare.
1. Rue Du Pain
2. Ad Hoc Bistro 

 *la micul-dejun am propus/votat singura, cei care m-au ajutat sa fac topurile de la cina si pranz nu au avut idei prea mule pentru primul moment al zilei.

Sper sa fie inteles faptul ca aceste nume au fost alese in urma unei selectii si ca au fost mult mai multe propuneri si ca sunt mult mai multe localuri demne de luat in considerare, dar eu am alcatuit doar TOP-ul si am mers pana in extrema acestuia, incercand (pentru pranz si cina - care sunt cele mai relevante) sa identific in mod exclusiv localurile de lux din Bucuresti . 

Sunt curioasa si ce alte sugestii/recomandari ati mai avea. :)

P.S.:  Nu este reclama platita! Chiar nu am primit nici macar o grisina din partea casei pentru a scrie aceste lucruri, a fost doar o cercetare/clasificare personala.

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...