25 martie 2014

A inceput circul europarlamentarelor

Extraordinara declaratia dnei EBA (la mutarea in noua miscare). Aproape ca mi-a smuls o lacrima de la cat am putut sa rad. Ne iau de prosti in ultimul hal... repet: lupul isi schimba partidul, dar naravul ba.

Si totusi este de admirat ca, in conferinta de presa, a reusit sa nu stabileasca nici o noua regula de utilizare a limbii romane... PDL-ul poate sa renunte la urarea "Succesuri" pe care se vedea nevoit sa o utilizeze pentru a vorbi pe limba tuturor membrilor. Acum a ramas cu arhaismele necesare pozitiilor eligibile. (dar, pana la urma, nu este Europa "batranul continent"?!)

Antonescu a fost tare simpatic cand ne-a lamurit cum e cu femeile pe care le vrem si nu le avem...multe sau putine, bine ca sunt. - „Se intampla sa avem mai putine femei decat ne-am dori uneori sau sa avem mai multe.”. Nu pot sa comentez mai mult pentru ca stric farmecul propriilor sale cuvinte.

Ponta s-a luat de țațisme, uitand parca de spuma Creață a partidului, care ne-a incantat cu pozele sale atat de graitoare din scandalul de anul trecut. Intr-adevar ei ofera un next level cand vine vorba de spectacol.

Asadar, Europa, venim!

Sa inceapa ritualurile politice. Leii au fost aruncati in arena, aplauzele spectatorilor vor decide cine a facut acrobatiile cele mai convingatoare... pacat, insa, ca dupa ce isi vor parasi locurile in sala, ei vor ramane doar cu amintirea spectacolului si leii vor primi prada (rasplata).

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...