10 martie 2014

Cand un dialog iti reda speranta

Din cand in cand, este frumos sa ai discutii cu taximetristii.

Ieri am aflat povestea unuia care este insurat de 21 de ani, are o fetita de 19 ani si un baietel de 9 ani. Imi povestea de sotia sa, de felul in care desi la inceput i-a fost foarte greu pana si-au invatat tainele comunicarii, el nu a renuntat pentru ca vedea in ea (si) feminitate. Imi spunea "Domnisoara, nimic nu este mai urat decat o femeie care face pe barbatul in societate. Stiti cum se vede cand el e pres si ea il calca in picioare?. Si multe femei poate ca nu ar face asta, dar asa li se spune ca trebuie sa faca. A mea, m-am prins ca era influentata de mama si surorile sale, dar am avut rabdare si acum suntem atat de fericiti. Chiar a meritat tot, desi de multe ori imi venea sa renunt."

Apoi, probabil pentru bacsis sau doar din dorinta de a se descarca in fata unui om pe care sunt slabe sanse sa il mai intalneasca, mi-a spus ca el considera ca femeile sunt mult mai puternice decat barbatii si ca pot sa duca mult mai multe, dar ca este frumos cand ele ii lasa pe ei sa isi manifeste nevoia de a fi barbati.

Un dialog cu un om simplu, un strain, dar care a surprins atat de bine in cuvintele sale esenta unor lucruri si stari ce ne dau tuturor batai de cap.

Si este atat de adevarat, in vremurile acestea bezmetice, femeile au uitat sa fie Femei, iar barbatii nu mai stiu cum trebuie sa se poarte un Barbat.

P.S.: Povestea asta a venit dupa ce m-am uitat la Sex and the City 2! Ce vreti?! Am devenit emotionala! :))

MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...