04 martie 2014

Care mai este diferenta dintre o emisiune tabloid si una cu subiect politic?

De ce ma mai mira subiectele emisiunilor de tip tabloid si invitatii de cea mai joasa factura, aratandu-ma indignata de popularitatea pe care o pot capata aceste noi „modele” propuse printre cetatenii tari, din moment ce politic avem oglindirea perfecta a mondenului?

Va rog sa imi spuneti care e diferenta dintre Loredana Chivu- care se ratoieste ca nu da inapoi masina primita cadou- si alesii tarii care behaie unul catre celalalt ca nu renunta la functii si pretentii?

Diferenta este ca deciziile, orgoliile si incapacitatea de gandire a duduii blonde NU afecteaza Romania, ci poate cateva deconectate neuronal care ar putea sa o ia exemplu.

Asemanarea este ca, aceiasi oameni care stabilesc ratingul televiziunilor si care mentin in preferinte si in prima linie scursurile ce isi perinda nurii si intimitatile prin diverse tabloide, sunt MAJORITATEA care decide, la alegeri, reprezentatii din cadrul structurilor de conducere si organizare a tarii.

Da, aceasta este scara de valori la care ne raportam. Nu avem nevoie de sondaje de opinie pentru a ne da seama ce va alege romanul, e suficient sa deschidem ziarele de scandal.

Multi invinovatesc ba telespectatorii, ba producatorii pentru tipul de subiecte abordate si aud mereu spunandu-se „nu va mai uitati la emisiunea X sau Y”, „nu mai citi revista/ziarul A sau B”. Asta te poate face sa crezi ca orientandu-te catre un domeniu serios - politica, sistemul decizional pentru viitorul tarii si al oamenilor etc.- vei gasi altceva. Si ce sa vezi? Dai tot de Bianca Dragusanu, Cristea, Bahmu doar ca au alte nume si miza pe care o joaca la ruleta scandalului este viitorul meu si al copiilor mei (daca mai ai curaj sa faci copii intr-o astfel de lume).

Noi am creat si am promovat si scursurile din politica si pe cele din monden. Avem soarta pe care o meritam si suntem rezultatul alegerilor noastre... sau al impasibilitatii noastre in fata tuturor spurcaciunilor in fata carora inchidem ochii si trecem mai departe, crezand ca metoda ascunsului gunoiului sub covor inseamna curatenie.

Un popor de oi... isi merita ciobanii.

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...