11 martie 2014

Cine ar iesi, astazi, in strada pentru Iubire?

Cand esti flamand si tanjesti dupa iubire, este posibil, oare, ca o pseudoduplicare sa-ti potoleasca foamea?

Nimic nu mai este precum stiam. Tot felul de E-uri au alterat amorul nostru: Eul meu prea mandru, Eul tau prea incapatanat... si m-am trezit ca ne hranim cu o dragoste surogat. Seamana atat de bine cu originalul, doar ca este suprasaturata in tot felul de aditivi.

Ne-am cam lasat prostiti de lumea aceasta ahtitata dupa falsuri si n-am mai stiut sa distingem calitatea de cantitate.

Suntem cu totii prea imbacsiti de toxine, astfel incat gurile de aer curat au inceput sa ne sufoce.

Mai stim sa existam intr-o lumea prea ocupata sa (supra)vietuiasca?!

Of! Mi-e dor de autenticitatea intru sentiment! Macar atat sa nu le permitem sa contamineze. Au infectat totul: solul, apa, aerul si acum incearca sa ne naclaiasca si sufletul.

Sa nu-i lasam, totusi, sa ne imbolnaveasca iubirea...

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...