Treceți la conținutul principal

In viata este despre alb si negru… nu exista gri

-Te rog sa nu ma urasti!

Iar eu te-am rugat sa ma pastrezi… tu nu ai putut sa imi indeplinesti dorinta, de ce as asculta eu de a ta?

Mi-ai repetat aproape obsesiv ca faci ceea ce e CORECT, ce e mai bine pentru mine, ca iti voi multumi si tot felul de bla-bla-uri goale si lipsite de sens. Cine esti tu sa decizi cum este drept si constructiv pentru mine?

Ai crezut ca voi fi inca una dintre iubirile… ma rog, desi pe mine niciodata nu m-ai iubit… care vor atarna in viata ta si dupa despartire. Imi repetai cuvinte absurd despre cum ai fost si tu in locul meu si pentru a pastra omul pe care il doreai ai renuntat la iubire si ai facut-o prietenie. Nu stiu cum esti tu, dar eu nu pot sa raman prietena cu omul pe care il iubesc. Cand moare cineva il ingropi si mergi mai departe, nu tragi scheletii dupa tine in viitoarele relatii.

Cum as putea eu sa ii aduc Barbatului ce imi va umple viata bagajul cu tine. Sa ii zic „ Stii, asta e ala pe care l-am iubit inaintea ta, m-a distrus, nu m-a vrut… dar am ramas prieteni. O sa ma duc sa beau o cafea cu el”. Ca mi-am batut joc de mine crezand in tine e una, dar sa imi bat joc de el nu voi indrazni. E treaba ta daca ai ales sa cari dupa tine si foste iubiri. Inclusiv in relatia cu mine ma durea sa vad ce prezent si conectat erai cu ele, cand tu, de fapt, trebuia sa fii cu ochii, sufletul si mintea doar la mine. Asa ca nu voi da nimanui ocazia sa simta dispretul acesta.

Ramai cu bine si fa-te ca nu ma mai cunosti! Nu ma mai intereseaza. Ai stiut clar care era optiunea de a-ti ramane in viata.

A fost alegerea ta sa te dezici de mine. Acum nu ma mai intereseaza ce vrei. Nici pe tine nu te-a framantat prea mult ce am vrut eu. Lasa-ma cu povestile despre o sa iti multumesc intr-o zi, despre ce sacrificiu faci tu pentru a nu-mi fi mie si mai rau. Nu ma pui tu nici la punct si nici in ordine.

In viata este despre alb si negru… nu exista gri. Nu imi place griul. Ma vrei sau nu. Nu poti sa spui ca ma vrei intr-un fel, dar nu in altul, dar poate in celalalt si ca iti pare rau. Poate si celor care savarsesc crime le pare rau, dar ai auzit tu vreun judecator sa zica „Ah, daca iti pare rau nu te mai condam. Ramai in libertate, nu ai ce pedeapsa sa ispasesti!”. Cam asa este si cu mine: m-ai ucis, iar acum vei plati pretul – oricat de rau iti pare sau nu.

Nu ma mai intereseaza. Nu mai existi. M-am umilit prea mult. Ai scuipat si ai distrus totul! Ramai intre ruine, eu nu am de ce sa steau beteaga sa privesc la ce ar fi fost sau cum ar fi putut sa fie. Nu concep cum sa ramai langa omul pe care ti-l doreai pentru totdeauna si sa fiti amici. Si sa discutati despre ce? Despre cum e cel nou in pat? Despre cum o iubesti tu pe cea ce a venit dupa mine? Cam cat de masochista ma crezi?

Rup totul si uit totul. De astazi, pentru mine, tu nu mai existi!

MSZ

Comentarii

Dragos Lorentz Tudoroiu a spus…
Iarasi uimesti si impresionezi in acelasi timp prin sinceritatea debordanta si profunzimea unor trairi.
Bagajul tau emotional razbate in fiecare rand iar frazele cuprind si, in opinia mea, determina orice cititor sa empatizeze cu tine.

Poate simplu si pueril acest comentariu dar am simtit sa-ti scriu asta. Doar daca vei citi.
Altfel astept inca un feedback vis-a-vis de blogul meu
www:dragostudoroiu.ro

Cu drag,
D

Postări populare de pe acest blog

... si iti multumesc

Nu ti-am inteles absenta. Nu ti-am cunoscut prezenta. Surd ai fost rugamintilor mele si mut te-au gasit dorintele mele. Ai secatuit pana cand m-ai transfigurat. Ai luat pana cand m-ai lasat a nimanui... Si iti multumesc!

Acum am inteles sa iti fiu recunoscatoare. Fara durerea ce atunci ai sadit-o in mine nu ar fi rasarit nicicand cea care astazi stie. Am invatat sa ma tin completa in lipsa oricui, pentru ca oricum imi apartin mie in totalitate. Am putut sa ma intregesc prin mine si cu mine, in strigate infundate in perne noaptea, in lacrimi siroaie dimineata, in dupa-amiezi lipsite de vlaga. Pana cand in acea zi, neasteptata, dar indelung ceruta, m-am privit in oglinda si am hotarat sa ma opresc si sa incep sa ma iubesc. Mi-am privit ochii grei de atatea nevazute si am inteles ca sunt frumosi, ca merita lumina, nu intuneric. Nu mai eram o straina, nu mai fugeam de mine. Ma recunosteam, in sfarsit. Eram eu in spatelel tuturor schimbarilor fizicie, eram mai autentica decat am vazut pan…

Efeminarea barbatului

Nu stiu ce-or pune astia in mancare, de la o vreme incoace, dar simt ca e prea mare cantitatea de estrogen pe care o ingereaza urmasii lui Adam. Nu voi vorbi despre "fashion" sau mersul la cosmetica, mi se pare ca aici ne raportam la bun-gust si sfidarea ridicolului - o balanta care, daca stii sa o tii in echilibru, iti subliniaza masculinitatea, in niciun caz nu ti-o anuleaza.

Eu la comportament observ dereglari hormonale. Acum, ei asteapta sa fie curtati, invitati si vanati. Au cam apus zilele in care rolul decisiv al cuceritorului era jucat de El. Cati mai stiu sa ia fraiele din mana femeii si sa isi asume rolul de conducator, in timp ce ea are responsabilitatea de a-i fi copilot? Sa ii deschizi portiera. Sa o ajuti sa isi dea haina jos, cand sunteti intr-un local. Sa ii tragi scaunul ca sa se aseze la masa, nu sa cada. Sa o intrebi ce vrea sa isi comande si sa vorbestu tu cu ospatarul. Sa ii tii usa deschisa la plecare, dar sa stii ca tu intri primul. Sa ii saruti mana …

Ca intotdeauna despre noi

Iubeste-ma inca o data. Inca o noapte. Inca o viata. Inca pe atat. Inca si acum. Iubeste-ma fara sa stiu de ce, fara sa intreb de cand, fara sa stiu pe unde ma poate duce felul tau de-a fi.

De-am sti ce ne aduce soarta sa ne prefacem ca putem sa tragem galaxiile mai aproape, sa aprindem stelele ziua pe cer. Sa ma imbratisezi ca atunci, ca nicicand, ca oricand. Sa ma saruti ca niciodata. Sa te privesc la fel, mereu.

Mi-e drag, iubitul meu, sa-ti simt buzele cum ma infierbanta si mainile cum ma aprind. Ti-as spune tot ce nu pot pronunta. As scrie litere neinventate. M-as desfasura pe pielea ta.

Mi-e pofta sa iti simt parfumul. Adorm cu rasuflarea ta. Te stiu si ma simt linistita. Te ating si ma prefac in noi. Ma dizolv si ma dezvolt pe conjugari distincte. Invat pluralul dintr-o uniune sacra.

Prin tine, acum, ma vad mai bine. In ochii tai se oglindeste intreg sufletul meu. Zambesc si iti sunt fericita. Cu tine stiu, astazi, cum se traieste viata in doi. - MSZ