25 martie 2014

M-a apucat, din nou, setea de tine

Mi-este atat de dor de pielea ta.

Imi trec degetele peste buze si nu pot sa imi imaginez ca nu le vei mai saruta niciodata. Talia mea inca are forma mainilor tale ce o cuprindeau, candva, cu atata pofta. Si imi este dor, atat de dor.

Parca nu este real nimic din toata despartirea noastra, parca totul a fost un cosmar oribil din care astept sa ma trezeasca sunetul telefonului de la tine. Te astept, inca, atat de sigura ca totusi vei veni. Imi place sa cred ca poate si pe tine te va cuprinde, din nou, dorinta de mine si ca o sa stingi tot focul acesta care ma arde si ma nimiceste in absenta ta.

Cat de mult te mai vreau, te mai sper… si nu te mai am.

De ce nu este suficienta iubirea? De ce nu putem sa cladim, ci doar sa daramam. Stau langa ruinele relatiei noastre si in palme imi tin capul… si plang dupa tine, dupa noi, dupa tot ceea ce SIMT ca ar mai fi putut sa fie.

Tie chiar nu-ti este macar un pic foame de mine?!

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...