23 martie 2014

Nu vreau sa pot sa joc teatrul ieftin al amicitiei, in iubire

Mi-ai spus ca nu sunt eu Femeia care trebuie sa se multumeasca cu putin... iar acum imi ceri sa ma multumesc cu prietenia ta... care este doar un pic mai mult decat nimic.

Nu, multumesc!

Nu am nevoie de astfel de firmituri.

Mi-ai zis ca daca te voi uri si nu te voi mai vrea si asa, ca prieten, in viata mea, inseamna ca nu te-am iubit niciodata. Nu ti-ar fi rusine sa indraznesti tu sa imi cataloghezi sentimentele? Cu ce drept decizi tu ce simt si ce e bine pentru mine? Ba tocmai pentru ca e iubire nu pot sa joc teatrul ieftin al amicitiei... dar ce sa intelegi tu?

Nu este numai despre tine si ghici ce: nu detii tu adevarul!

Du-te d**** cu dreptatea ta cu tot! Asta vrei sa ai: dreptate? Mori cu ea de gat si lasa-ma in pace!

Nu imi spune cine sunt si ce imi trebuie. Mie nu mi-ai dat voie sa iau decizii pentru tine si sa iti zic cum e mai bine sa procedam cu noi, asa ca, acum, cu ce drept indraznesti sa imi dai tocmai tu lectii si indicatii?!

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...