20 martie 2014

Realitatea sondajelor

Ma uitam si eu pe un sondaj legat de europarlamentare.
Bun. Nimic nou sub soare aici.
Primele cifre 40%, 19%, 13%, 9% bla, bla, bla.. Fiecare partid cu alte procente, in functie de cine a comandat sondajul.
Buuuun... iar nimic nou sub soare.
Ulterior, vad printre intrebari si CEL mai important element care ar trebui sa stea la baza acestor estimari: „Intentia populatiei de a se prezenta la vot”. Aproximativ 33%. Ce face??? Cum???

Mie mi-ar fi rusine sa ma prezint in fata electoratului si sa zic ca eu am 40%, 20%, 10% etc. din votul a... doar 33% din romani!!! Este de-a dreptul ilegitim! De fapt va dati singuri de gol ca pe voi nu va doreste la guvernare/putere nici macar 50% din poporul acesta!

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...