28 aprilie 2014

Avem ceea ce am creat

Nu cred ca exista vreo femeie pe care sa nu o aud ca se plange de lipsa de cavalerism a barbatului modern. Unde sunt romanticii de altadata? Unde sunt barbatii care nu conteneau sa daruiasca flori, cadouri si imperii femeilor? Unde sunt cei atenti, seducatori si manierati?

Intrebati-le tot pe femei, pentru ca ele poarta vina necioplitului contemporan. Incepem cu mamele lor, care sunt responsabile cu educatia din primii ani. Cele mai multe, va zic sincer, si-au facut treaba foarte bine, dar in viata baiatului lor s-au succedat diverse incompetente care au alterat "produsul" final. Disperate, frustrate si handicapate care fie s-au oferit pe tava si au creat astfel impresia ca nu trebuie sa depui niciun fel de munca pentru a AVEA femeia, fie si-au batut joc in ultimul hal de cel ce le-a tratat mult prea frumos, pana cand acesta, satul de suturi in fund, a ajuns el sa mature pe jos cu urmatoarele.

Si atunci de ce ne plangem?! Avem ceea ce am creat. Din punctul meu de vedere, orice femeie este datoare intr-o relatie sa nu isi ologeasca emotional partenerul. Chit ca o fac pentru binele lor, chit ca il contureaza pentru urmatoarea. Nu lasati gunoaie in urma voastra, daca nu vreti sa strangeti nici voi dupa cea de dinainte.

Barbati, cand intalniti o noua partenera... nu o tratati, din start, ca si cum ar fi ca celelalte. Dati-va o sansa si cunoastesti si ALTCEVA decat ceea ce ati avut. Va plangeti ca nu mai gasiti calitate, ci doar cantitate, dar nici nu va ajustati actiunile pentru a construi adecvat. Cum sa va asteptati sa obtineti rezultate diferite, daca repetati la nesfarsit aceiasi pasi?!

Ne revenim si noi din feminismul prost inteles si misoginismul degradant? Dupa cum ne asternem, asa vom dormi... iar la felul in care am inteles ca trebuie sa ne facem patul, vom sfarsi in asternuturi goale sau murdare.
De ce sa ne multumim cu mult, mult mai putin decat ceea ce meritam?! - MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...