10 aprilie 2014

Declaratii in neant

Imi este atat de dor de tine.

In sangele meu curgi, inca. Striga pielea mea dupa atingerea ta. Urla sufletul meu dupa al tau. Ma sfasie durerea aceasta ce se incapatneaza sa nu imi mai treaca.

Vreau sa imi amintesc momentele in care m-ai facut sa sufar, dar nu pot. Simtirile frumoase prin care m-ai trecut tin piept resentimentelor. Si as vrea atat de mult sa iti marturisesc jindul inimii mele.

Cum este posibil sa te doresc atat de mult si tu sa nu ma mai vrei? Imi esti atat de prezent in tot ceea ce ma alcatuieste si totusi realitatea mi te-a facut absent.

Oare tu ai iubit vreodata ca mine? Pe oricine. Si cum ai reusit dupa despartire sa mai fi intreg?

Te visez incontinuu. Crede-ma ca zi de zi incerc sa te uit si parca mai tare mi te pastrez in suflet. M-ai invatat sa fiu cu tine. Acum, te rog, arata-mi cum sa exist in lipsa ta. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...