20 aprilie 2014

Doi fosti... am fost doi prosti

Ne-am sfasiat. Ca lupii am tras unul de celalalt pana cand ne-am facut bucati. Prea orgoliosi, prea incapatanati am transformat iubirea noastra in jihad. Si ne durea ca ne scoteam ochii, dar ne-am preferat orbirea. Atat de inconstienti. Atat de raniti. Atat de razbunatori.

Si nici macar nu stiam de ce. Toate ranile pe care am incercat sa ni le imputam nici macar nu ni le facusem noi. Tu erai crestat de cele ce ti-au fost. Eu eram zgariata de cei ce nu mi-au ramas. Si ne-am macelarite vechile esecuri sentimentale pe altarul celei ce putea sa fie iubirea noastra.

Fantomele fostelor tale amoruri mi-au bantuit prea multe nopti. Umbrele fostilor mei ti-au intunecat prea multe zile.

Ce am facut? De ce am savarsit o asemenea crima in noi?
Care a fost mai vinovat? Care ar fi putut sa il salveze pe celalalt?
Ne-am pierdut de noi, de tot ceea ce am fi putut sa construim in doi.

Stau lipita de perete si-mi tin genunchii stransi la piept. Lacrimi strabat obrajii mei ce ard de nervi, de nedreptate, de prea mult in prea putin. Ridic capul si imi urlu amputarea sufleteasca. Ai rupt din mine, diform si crud… inima ce doar dorea sa bata in ritmul tau. Am dat in tine cu toate cuvintele pe care le-am stiut. Ti-am invinetit dorinta si acum te doare si daca vreau  sa mangai urmele ce ti le-am facut.

Doi prosti. Am devenit, astazi, doi fosti.- MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...