24 aprilie 2014

Iubirea nu doare

Dintr-un dialog real, cu o buna si inteleapta prietena


Eu: Sunt daramata.

Ea: Adica tu plangi pentru o minciuna in care ai stat? Ai trait o minciuna, daca era ceva adevarat continua. Dar a fost o miciuna, un vis. Multumeste-i lui Dumnezeu ca te-ai trezit! O fiinta evoluata spiritual trebuie sa inteleaga, sa faca diferenta dintre iubire si nevoie. Tu te-ai atasat de el, iar asta nu e iubire si e rau.

Eu: Off... nu mai vreau durerea asta! Sa nu ma mai treziesc plangand. Asta ma doare... ca doar eu am trait o iubire, ca pe el nu il intereseaza, ca el nu simte lipsa si nevoia.

Ea: Nu. Tu nu ai trait nimic, decat un vis. Tu nu ai iubit. Ti-ai umplut o lipsa, invata din asta! Iubirea nu doare! Lasa-l sa plece, nu a fost al tau niciodata.

Eu: Si de ce l-am intalnit? De ce trebuie sa sufar? Invat numai din suferinta.

Ea: Pai e o lectie a ta. Uite si acum: eu zic ca nu, tu zici ca da. Alege odata sa nu te mai atasezi de oameni. Nimeni nu iti garanteaza nimic. Asta e o lectie. Vei mai avea sute. Gandeste-te ca tu esti minunata si importanta si ca langa tine trebuie sa fie numai cine te bucura! Daca nu, inseamna ca trebuie sa plece.
---

Iubirea nu doare! Atunci cand nu vei mai rupe din tine pentru a da, vei gasi ceea ce cauti. Restul sunt lupte de orgoliu si reminiscente karmice.
Vindeca-te!

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...