22 aprilie 2014

Ma cauti in fiecare Femeie

Ma vei cauta in fiecare femeie.

Vei incerca sa o mangai pe alta, dar vei vrea sa simti pielea mea. Cand mainile tale ii vor cuprinde mijlocul vor avea forma mea si nu se va potrivi… spatiile goale niciuna nu va sti cum sa le umple.

Apoi, nervos de neputinta, vei dori sa o saruti. Si buzele tale inca poarta gustul meu. Da, o sa insisti si o sa crezi ca daca o saruti mai apasat vei sterge savoarea mea, dar nu vei reusi decat sa impregnezi mai mult din ea in gura ta.

La cum te stiu, ii vei dezmierda gatul si nu ai sa-mi simti mirosul. Oricat ai vrea, ea nu va fi suficienta.

Si o sa te doara, pentru ca tu o sa ma vezi pe mine cand vei avea ochii inchisi. Privirea mea, zambetul meu, chipul meu nu or sa-ti dispara prea usor de pe retina. Poate chiar niciodata. Si ce dor o sa iti fie. Si ce tare va durea sa stii ca m-ai pierdut DOAR din vina ta.

O sa innebunesti cand vei afla ca acum ma are altul. Ca noaptea sunt a lui si nu a ta. Ca lui ii daruiesc acum inima mea. Ca degetele mele se impreuneaza cu ale sale. Ca trupul meu se uneste cu al lui. Ca si eu caut in el tot ceea ce nu ai stiut sa imi oferi tu.

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...