04 aprilie 2014

Marturisesc

Instinctul iubirii e reminescenţa originii divine. (Liviu Rebreanu în Adam şi Eva)

Traducerea MSZ:

Prin Iubire si numai prin Iubire efemerul Om se apropie de eternul Divinitatii. De aceea ma preocupa Iubirea mai mult decat orice. Sentimentul care a schimbat, a miscat, a invins lumea. Tumultul sufletesc care a cutremurat imperii si in care, cand ne pierdem, ne descoperim.

De la Banchetul lui Platon, la Studiile despre Iubire ale lui Ortega y Gasset, de la intalnirile zilnice cu oameni si situatii NIMENI nu a trait neatins de Iubire. 

Merita sa imi dedic sufletul in cautarea ei si a adevarurilor sale?! DA! Vreau sa fiu cea mai bogata din cimitir, vreau ca in Ziua Judecatii de Apoi sa stau inaintea oricui si sa spun am cunoscut IUBIREA, am trait-o, am venerat-o si am inteles-o... pentru mine aceasta-i BOGAȚIA.

Eu insami sunt o manifestare a Iubirii, sunt zamislita din contopirea a doua suflete care s-au regasit intru-sentiment.

Cinici? Zilnic ma lovesc de ei.
Suferinta? Oh, cum m-am parjolit pe altarul inimii mele cand a fost respinsa.
Nebunie? Nu stiu sa cunosc o alta normalitate.

Desuet le pare multora subiectul si sunt de multe ori ridiculizata pentru ca mi-am facut hrana si aer Iubirea... dar nu imi pasa. Nu ma concep altfel. Nu ma recunosc altfel.

Nu sunt un om bun, sau un om rau. Am gresit, am facut bine, am pedepsit si am fost supusa rastignirii sufletesti. Da, am blestemat si injurat, am mangaiat si alinat. Mi-am trait extremele si m-am descoperit in toate colturile existentei mele. Regret ceva? Ar fi cateva lucruri, dar simt ca as lua-o mereu de la capat si tot ce as schimba ar fi trairea intensa a momentului.

Sunt Om. Ori cel putin doar asta mi-am propus sa fiu.

MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...