14 aprilie 2014

Pe cand am (re)devenit Androgin


Ni s-au intrepatruns sufletele, iubitule!

Asculta, in tacere, simfonia inimilor noastre ingemanate. Ce minunata pictura ne este contopirea. Si gustul de scortisoara ce-l simtim in unirea buzelor noastre.              

Mana ta o cuprinde pe a mea si iti simt sangele pulsand in vene atunci cand ma atingi. Degetele tale mangaie bland umerii mei. Ma conturezi cu atata pricepere, sa-mi dai forma viselor tale. Si ochii mei te privesc flamanzi de iubire... te patrund cu privirea. Imi esti aievea si aici. Iti sunt completa si mereu.

Cand doua suflete pereche s-au intalnit... cand doua inimi s-au trezit... cand doua destine s-au implinit.

MSZ

Niciun comentariu:

Si mi-ar placea sa intinerim impreuna

Cand ne-am intalnit eram amandoi batrani. Nu, nu in buletine, ci in suflet si gandire. Tu rigid si eu cam acra, niciunul nu mai stia, de fa...