14 aprilie 2014

Razboiul traumelor noastre

Si am spart si am crapat pamantul si cerul cu neputintele noastre.
Am dat cu piciorul fericirii si am alergat hamesiti dupa orgolii si himere.

Cine eu? Cine tu? Cine noi?
Nimeni. Pentru nimic.

Au fost ciobite parti importante din fiinta noastra. Au fost ascutite arme mult prea taioase. Ne-am sectionat venele. Ne-am scos ochii. Ne-am desfigurat unul pe celalalt in cuvinte imbibate cu venin. Doua orgolii prea mari. Doi oameni mai putin. Si infirmitatea de a fi.

Asa ne ducem razboaie imaginare cu oricine indrazneste sa se apropie de pragul sufletelor noastre. Suntem raniti si tulburati. Muscam din noi, muscam din altii si nu lasam sa treaca nimeni granita fiintei. Ne doare totul, slabiciunea. Ne seaca sufletul, neincrederea. Ne dam si nu ne oferim. Ne pierdem si nu vrem sa ne gasim.

Avem atatea rani, nespuse traume si ura fierbe in mintea noastra. Nici macar nu stim ce uram, sau de ce o facem, dar stim ca doar asa cunoastem sa ne aparam.

Ce fraieri! Ce nesabuiti! Cu mainile amandoua cuprindem sabia de lama... si nu ne intereseaza ca in miscarea noastra ne crestam palmele. Nici sangele nu spala pacatul savarsit. Ce crima mai odioasa decat cea pe care o ispravim? Ne terfelim visele in noroaie grele, colcaie viermii in putreziciunea rautatii noastre... dar ne-am invatat sa fim autodistructivi.

Luam pietrele si ne lovim unii pe altii, in loc sa le asezam in randuri si sa construim. Sa ne cladim cetatea de iubire, sa facem ziduri groase si sa ne protejam de inamici. Nu trebuie sa vina nimeni sa ne cotropeasca, noi stim atat de bine cum sa nu ne mai cucerim.

Si doare. Si plangi. Si urli ghemuit in noapte. Ce destin! Ce tragedie! Ce proasta alegere te-ai priceput sa faci.
Te doare intunericul ce-ti umple ranile, dar esti prea mandru sa te lasi oblojit, ingrijit, indragit.
Si doar traim in frica, traume, regrete singura viata ce ne-a fost dat sa o cunoastem.
Si, pana cand? Si, pentru ce? Nu-i prea mare pretul ce ne aratam dispusi sa il platim?! - MSZ

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mi-ar face plăcere să te cunosc! Să cunosc omul din spatele acestor posturi extraordinare.
Până atunci, zile frumoase și pline de inspirație îți doresc.

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...