14 mai 2014

Adevarata Vointa a Poporului


Daca am vreun mare regret este acela ca m-am intors in tara in 2012. Promit ca nu voi mai repeta greseala cu urmatoarea ocazia.

Am ajuns sa cred ca mi-e mai bine intr-o tara in care sunt privita ca o straina, decat in cea in care m-am nascut si vad zi de zi cum conationalii mei sunt ingenunchiati si folositi ca o carpa de sters pe jos, de catre diversi indivizi.

Oameni buni, noi nu avem un Parlament legitim, un Parlament care sa fi fost ales de cetateni- pentru ca adevarata vointa a poporului a fost absenteismul. Cand aproape 60% din populatia cu drept de vot nu se prezinta la urne, aceea este adevarata optiune a sa. Lipsa. Scarba. Nepasarea. Disperarea.

Traim intr-o tara in care Presedintele trebuie ales cu 50%+1 voturi din totalul celor care se prezinta la vot, dar poate fi demis NUMAI cu 50%+1 voturi din numarul TOTAL de alegatori. Cat de incoerent si totusi cat de convenabil si-au facut unii textul legii!

Nu ai optiuni si de aceea nu mergi la vot? Stai linistit, exact asta este si intentia lor. Cu cat mai putini oameni vin, cu atat mai putini oameni de cumparat. E business, o lipsire intentionata de oferta, desi exista cerere, tocmai pentru a inchide si controla piata - ori te multumesti cu ceea ce are piata de oferit, ori stai acasa. Nu le mai ies cifrele, altfel.

Nu ii intereseaza ca poporul sa iasa la vot, de asta isi bat joc, in mod sistematic, de ceea ce simbolizeaza campaniile electorale. Vor sa stati acasa, ei oricum au electoratul format si doar acela trebuie sa se prezinte la urne. Adevarata voce a poporului trebuie sa ramana acasa si sa taca, in timp ce isi pierde orice urma de speranta si se umple de scarba.

Iesiti la vot! Si pentru a vi-l anula, dar nu-i mai lasati sa va mai manipuleze! Absenta voastra inseamna pentru ei inca un buletin de vot furat, iar voi, in mod indirect, le deveniti complici.

Sunteti aproape 60% de romani nemultumiti. De voi le este frica si fac tot ceea ce le sta in putere sa va tina gura inchisa.

MSZ

Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...