27 mai 2014

Cand iubesti nu gasesti pretexte


Dragi femei, nu mai regretati toti nevertebratii! Un barbat adevarat are coloana verticala. Scurt si la obiecte. Textele si pretextele sunt pentru cei neevoluati. Si-au lasat regi coroane si voi credeti tot felul de ineptii din partea unor neasumati?!

Mi-a spus un barbat, candva, cu toata convingerea - si nu am stiut sa il ascult pentru ca voiam sa neg situatia in care ma aflam- ca atunci cand un barbat iubeste nu exista imposibil. Barbatul indragostit face ORICE pentru femeia iubita. Si avea dreptate, o dovedesc istoria, cat si prezentul. Lasati scuzele si nu mai zaboviti la usi inchise. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...