14 mai 2014

Despre arta si recunostinta

Pentru ca am fost cuminte, am primit un cadou!

Imi aduc aminte, cand lucram la Galeriile Artmark, de o doamna, care vizita fiecare expozitie si isi dorea foarte mult sa aiba catalogul licitatiei, doar ca ea picta si imi spunea ca prefera sa dea bani pe panza si culori, chiar daca i-ar placea din suflet sa aiba si cataloagele pentru a studia detaliile si operele altora. (catalogul este destul de scumput, dar este atat de bine facut si atat de calitativ incat merita fiecare leu)

Ceea ce ma leaga foarte mult de doamna aceasta este momentul in care amdecis sa ii ofer gratuit (se vor supara anumite persoane cand vor citi acest lucru) catalogul ce mi se cuvenea mie, ca angajat in departamentul de vanzari. Atat de fericita a fost si de recunoscatoare, incat mi-a dat doua panze pictate de manutele ei: un paun si un vas cu albastrele. Superbe! Oricat am insistat ca nu este nevoie, nici nu a vrut sa auda ca as putea sa ii refuz gestul.

Oamenii frumosi sunt in preajma noastra! Si cred ca arta ne va apropia din ce in ce mai mult... sub orice forma ar fi ea!

Albumul de arta primit astazi este ”rezultatul” discutiei despre care va povesteam aici: http://mar1na.blogspot.ro/2014/02/despre-arta-si-alte-naluciri.html




Niciun comentariu:

Forme de iubire

"- Daca m-as ingrasa, pentru ca mananc mult sau as slabi foarte tare, pentru ca mie imi plac slabanoagele nu m-ai mai iubi? - Ba te...