25 mai 2014

Eu cred in Romania

Citeam, undeva, ca in 1990 s-au nascut peste 1,8 milioane de copii. Unul dintre ei sunt si eu.

Primul an de dupa revolutie. Prima generatie nacuta in libertate. 10% din numarul total al cetatenilor care astazi, 25 mai 2014, au drept de vot.

Printre prietenii, cunoscutii si rudele mele sunt deja oameni care au copii, care sunt absolventi de facultate, master, angajati, antreprenori, mai pe scurt, contribuabili si cetateni cu drepturi depline. Suntem, fara niciun fel de dubiu, viitorul si avem datoria de a construi durabil destinul acestei tari.

Romania - tara care ne-a oferit familia, prietenii, iubitii, istoria si viata. Da, poate ca nu este cea mai "cool" tara, dar puteam sa ne nastem in Somalia si ne-am fi dat seama cat de norocosi suntem, totusi, ca avem ce sa mancam. O vrem mai buna, mai frumoasa? Depinde doar de actiunile noastre sa o facem asa!

Vreau, cred si pot sa fiu mai mult decat un ecou surd in urechile hahalelelor care ne pun constant pumnul in gura si ne zic ca stiu ei ce este mai bine pentru noi, care ne zic ca nu suntem bine pregatiti, ca nu suntem educati, ca nu suntem capabili. Fiecare pas pe care il fac, voi avea grija sa lase o urma, sa insemne ceva, sa ma pot uita, peste ani, in ochii copilului meu si sa nu las privirea in jos, rusinata ca nu am incercat macar sa ii construiesc viitorul pe care il merita.

... iar parintilor mei vreau ca batranetea sa le fie blanda. Unde nu au reusit ei, voi razbate eu!

MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...