03 mai 2014

Iubirea - o alegere zilnica

Am avut o discutie foarte interesanta, acum 2 saptamani, cu un barbat: 57 de ani, avocat, pasionat de cultura, prieten de familie. L-am intrebat ce e iubirea si mi-a oferit unul dintre cele mai frumoase raspunsuri. Voi incerca sa redau cuvintele lui (bineinteles, ce am retinut si cum am inteles eu ce a vrut el sa spuna):

Iubirea nu este angajament, nu este obligatie. Iubirea este libertate. Iubirea este atunci cand stii ca zi, de zi, de zi vei fi langa un om, ca maine va fi ca azi si tot asa. Si, desi, ai putea sa te gandesti ca te plictiesti, ca nu o sa suporti, ALEGI sa traiesti in fiecare zi aceeasi zi. In iubire, alegi sa ramai si sa ai zilnic acelasi om si sa nu iti fie teama de acest lucru. Vezi, tu, nu intotdeauna va fi bine, nu intotdeauna va fi rau, dar intotdeauna va fi aceeasi persoana si asta e, de fapt, tot ceea ce conteaza. Nu il obligi nici tu pe el, nici el pe tine, ci alegeti singuri ca va vreti mereu si oricum unul pe celalalt. - MSZ

Niciun comentariu:

Pasiuni insemnate

Imi plac semnele. De exemplu cele grafice, pe care le insirui ori de cate ori am inspiratie. Imi plac semnele. Semnele lui pe gatul meu s...